Tuesday, December 18, 2012

Percutian singkat di Fraser Hill

Salam sume :)..kali ni...leen nak sambung semula entry mengenai perjalanan ke Fraser Hill. Sebenarnya Fraser Hill ni antara laluan nak balik ke kampung suami di Raub Pahang. Oleh sebab tak pernah sampai, jadi petang tu kami pun buat keputusan untuk naik ke atas..

Kami naik melalui jalan Bentong - Tranum - Fraser Hill..perjalanannya sangat lah mencabar..macam ular kena palu rasanya belok-belok. Rasanya perjalanan ke Fraser Hill ni lagi teruk dari Cameron Highland kot..Oleh kerana dah ternaik, jadi kami pun teruskan perjalanan ke atas.


Hihi saja ambil gambar gari Google Map..tengok la jalannye..huhu memang ngeri..
Sebelum Sampai..sempat gak berenti tepi, alhamdulillah anak2 ok, yang teruk muntah-muntah leen sendiri. Aduhai memang mabuk sebelum nak sampai.


Ni antara persimpangan untuk naik ke atas.


Antara Check poin yang perlu diambil gambar

Trademark Fraser Hill di menara jam



Sempat solat di Masjid Bukit Fraser..huhu sejuuuk air kat atas sana.

Bergambar sikit-sikit sebelum turun semula...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...