DAY 3 SABAH SYOOOKK

    HARI KE 3
                     Misi lawatan ke sekolah selesai..Syukur memang banyak pengalaman dan ilmu yg kami gali dan perolehi. memang berbaloi dan bersyukur diberi peluang untuk mengikuti Lawatan kali ni.
Dalam Program, rancangnya hari ni nak pergi kaki Gunung Kinabalu, Ranau, Kundasang, naik Jambatan Tamparuli dan banyak lagi...hihi hari yang best!

Destinasi pertama..Rumah Terbalik..unik rumah ni...semua struktur direka terbalik...ini daya tarikan rumah terbalik ni :) info: bayaran untuk masuk RM10 saje :)

 
Kami yang sempat berposing :)
 
Destinasi ke2 Jambatan Tamparuli
 
Debaran kami dia atas Jambatan Tamparuli...terasa nak nyanyi lagu Jambatan Tamparuli...hihi
 
 
 
Muka berani leen atas Jambatan Tamparuli...tinggi tau Jambatan ni...
 
Kami Cikgu-cikgu Vouge di kaki Gunung Kinabalu
 
 
Sempat bergambar sebagai kenang-kenangan tanda dah sampai sini
 
Ni la bas yang berjasa bawa kami berjalan di sana
 
 
 
 
Akhir sekali, kami ke sungai Moroli di Ranau. disini kami dapat pengalaman beri makan ikan kelah sendiri guna tangan..ikan-ekan di sini memang jinak. dengan modal 50sen beli makanan ikan je dah cukup beri pengalaman yang menarik beri ikan makan guna tangan sendiri...tak percaya?
 
 
 
Ni tangan leen sendiri...mula-mula memang terasa geli sebab ikan-ikan ni sume berebut2 nak makan makanan ikan yang ada di tangan...tapi bila sudah cuba berkali-kali..akhirnya semua ikan-ikan ni jinak di tangan kita.  memang pengalaman yang berharga bila dapat beri ikan ni makan guna tangan sendiri..
 
Petang tu semua sudah keletihan dan bergegas balik ke BTP untuk bersiap-siap untuk Jamuan malam Akhir..Oleh kerana dah penat menulis..nanti leen sdambung lagi..syook sangat lawatan kali ini ...mudah-mudahan leen terpilih lagi untuk ikuti geng-geng yang hebat-hebat ini. banyak sangat info dan perkara yang dapat dipelajari dan yang best lagi dapat shopping mutiara banyak2 dengan harga yang sangat murah..
 
Jika diberi kesempatan lain kali comfirm nak datang Kota Kinabalu Sabah ini lagi..jalan-jalan SABAH memang best!!!!. Next time nak datang bersama keluarga dan shopping mutiara sakan2...hihihi.
 


Comments

Popular posts from this blog

PAK SUPIR DI BANDUNG

SHOPPING SAKAN DI KOTA BANDUNG

Cuti2 Pulau Pangkor 2nd Day.