LAWATAN PENANDA ARAS KE SABAH 19-23 SEPTEMBER 2012

          Lawatan Penanda Aras Guru Pemulihan Negeri johor ini telah dirancang hampir setahun dan Syukur Alhamdulillah kami sudahpun selamat pergi dan selamat pulang  dan banyyak pengalaman dan ilmu yang kami geng guru pemulihan Johor perolehi sepanjang kami disana.
    


          Ucapan ribuan terima kasih leen ucapkan kepada pihak2 yang terlibat menjayakan lawatan kami dengan jaya dan selamatnya. Sabah...antara negeri yang leen belum pun pernah sampai...jadi bila diberi peluang untuk mengikuti Guru-guru yang hebat-hebat pergi...apa yang leen mampu kata kan syukur kepada Allah kerana diberi kesempatan untuk belajar dengan lebih banyak ilmu sepanjang di Sabah. Terima kasih kepada tempat penginapan, Bhagian teknologi Pendidikan BTP, Sekolah yang terlibat iaitu SK Kepayan, SK Lok Yuk Telipok dan Sk yang sudi menerima kami sebagai tetamu kehormat sepanjang di Sabah.

HARI PERTAMA

            Oleh kerana ni kali pertama leen sampai di sabah...ada gak terasa keliru dengan masa..seperti yang kita tahu...masa disana awal satu jam..jadi...seawal 6.30 pagi kami dah berkumpul di bawah...Suasana sudah terang kalau di semenanjung, jam 6.30 pagi gelap lagi...

Guru-Guru Pemulihan Johor..Bersiap sedia untuk bergerak ke destinasi pertama

Sekolah pertama, Rombongan kami sampai ialah Sekolah Kebangsaan Kepaya.Sekolah ini merupakan antara Sekolah terhebat di Sabah.

Welcome dance dari penari cilik Sk Kepayan..tarian Sumazau.

Sempat bergambar bersama penari cilik yang pandai menari...mereka berjaya hiburkan hati kami yang menonton :)

 Kemudian kami dibawa melawat ke bilik pemulihan SK Kepayan..Cantik lukisan yang dilukis di dinding...hebat cikgunya melukis.
Antara ABM yang creative yang dihasilkan.

Banner Selamat Datang Ke kelas SAMURAI ( saya murid pandai)

Set Nombor

 Lukisan Upin dan Ipin yang Ceria berjaya membangkitkan smangat murid untuk belajar.


 Persembahan dari murid sekolah ke dua yang kami lawati.



Antara idea menarik 


 Kelas yang ceria


Ini antara banyak gambar yang diambil..nak masuk banyak2 nanti letih nak story...hihihi ncukup la sikit2 je ek :)..Banyak info dan pengetahuan yang kami perolehi dari 2 sekolah yang telah dilawati harini di samping dapat berkongsi idea, kami sempat bercerita mengenai pengalaman semasa mengajar dan mengendalikan murid2 dalam kelas..

Oleh kerana sekolah yang kami lawati tu agak jauh..semua ahli rombongan pun kepenatan..Ready untuk sekolah ke  esok hari...okieessss leen sambung 2nd day di sabah pada next entry ya :)

Comments

  1. Assalamualaikum Tuan/Puan.

    Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
    Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi :

    KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
    Tour operator & Travel Agency

    Sebuah serikat yang punya legalitas di Indonesia, memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan sekali seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour, Bali Muslim Tour dan sewa kenderaan.

    Contact person : Amsyahril
    Mobile : +6285263007445
    E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.


    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

PAK SUPIR DI BANDUNG

SHOPPING SAKAN DI KOTA BANDUNG

Cuti2 Pulau Pangkor 2nd Day.